Måndag, 2011-11-21

Mulet…

Lena på BUN.

Är nu inne på min andra VFU-vecka. Det går bra och jag känner mig säker i vad jag gör.
Har nu även fått ett mammaledighets-vikariat på 70%. Till och börja med fram till jul…
Har kommit in bra i arbetslaget och med övrig personal. Fått bra kontakt med en av rektorerna.