Torsdag, 2011-11-24

Mulet och tidvis regn.

Det hat varit lilla julafton här idag !
Vi har köpt en 50″ tv. Jag har fått en laser färg-skrivare och en Nokia N8.

VILKEN LYCKA !!! =)