Mulet, dimma….
Har, halv-om-halvt, blivit ”kändis” på byn efter en artikel i (HD)/NST för några dagar sedan.
https://hd.se/klippan/2012/03/15/han-vill-oka-dialogen-med-valjarna/
Mulet, dimma….
Har, halv-om-halvt, blivit ”kändis” på byn efter en artikel i (HD)/NST för några dagar sedan.
https://hd.se/klippan/2012/03/15/han-vill-oka-dialogen-med-valjarna/