Mulet och blåsigt….och kallt !
Började dagen med att åka till Hbg med My:s öga. Där fick hon ett recept på lämpliga mediciner.
Åkte sedan hem och köpte ett par joggingbyxor till Lucas.
Gick och fikade på ”standard fiket” vårt. =)
Sedan har jag ömsom pluggat matte och ömsom skrivit på min tenta.
Plugget står mej – på ett positivt sätt – upp till halsen nu. Men det är väldigt kul !!