Mulet och ”hurrrrvigt” !
Har idag ringt till ”mannen bakom Maud´s kjol”. Han är idag, enligt egen utsago ”politiskt oberoende”…..Hmmm?
Eller var det ”Opålitligt beroende”….???? (Ha ha ha ha!)
Såg till min förfäran att jag MÅSTE skriva klart tentan IMORRN !!!!! Den ska vara inne på måndag 09.00 !!
Och sitta i helgen vill jag inte !!! Jag har ju förövrigt både matte och kemi att plugga också…..SUCK !!!
”So” kommer inte hem förrän på söndag……enligt nya ”direktiv”…. =)
Min fru ”sprang på” kommunalrådet här i stan och ställde honom emot väggen i ”skol- och fritids-frågan”.
Min fru är imponerande ibland…!!!!!