Onsdag, 2009-11-04

Mulet och blåsigt….och kallt !

Började dagen med att åka till Hbg med My:s öga. Där fick hon ett recept på lämpliga mediciner.
Åkte sedan hem och köpte ett par joggingbyxor till Lucas.
Gick och fikade på ”standard fiket” vårt. =)

Sedan har jag ömsom pluggat matte och ömsom skrivit på min tenta.

Plugget står mej – på ett positivt sätt – upp till halsen nu. Men det är väldigt kul !!

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *