Måndag, 2009-11-02

Mulet och regn….

Hur många gånger har jag inte läst om Aritmetisk- och Geometrisk- summa och talföljd ??? Okey, ”Repitition är kunskapens moder”, men någon hejd får det väl vara…eller ??

Ska på ”Liv i rymden” kurs ikväll. Kanske bra det….att få bryta av ”matte-verksamheten” ett tag.
Skulle egentligen ha varit på ett ”politiskt möte” ikväll också….men….jag har inte klonat mej ännu. =(
Sen så är jag invald i amatörradioklubben här i Klippan också…..men hinner aldrig dit eftersom det är på måndagar också!!!

Ett tredje dödsfall i Sverige av flunsan. Men va då ? I den vanliga ”årsflunsan” stryker ett hundratal människor med varje år i Sverige….utan att det reflekteras över det.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *