Tisdag, 2009-12-22, Tack tack tack !! =)

”Norrlänskt snöväder” = ”Skånskt snöoväder och kaos”

Tack ! tack ! tack!……… Jag har fått den finaste julklappen jag fått på herre´gu många år ! Jag fick den av min frus ”x-svärföräldrar”. Jag är så innerligt glad….och tacksam !! Det går inte att säga med ord !!

ft-707

….och….

ts440

De e väl julklapp om nåt !!!!!!

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *