Onsdag, ”Dan före Dopparedagen”

Grå-blask-slask och noll-gradigt.

Har ännu inte riktigt kommit över gårdagens julklapp…. ”707:a” och en ”440”…..BÅDA !!!! Plus manipluatorer, mickar, avstämmningar och antenner…….

Har ätit årets första ”daddel”…..MMMmmmmm!!! Gott !

Lukas har fått en ”beggad” mobil i ”förskotts-klapp”.

Jag har köpt två klappar till det ”julklapps-spel” vi vuxna ska ha.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *