Grå-blask-slask och noll-gradigt.
Har ännu inte riktigt kommit över gårdagens julklapp…. ”707:a” och en ”440”…..BÅDA !!!! Plus manipluatorer, mickar, avstämmningar och antenner…….
Har ätit årets första ”daddel”…..MMMmmmmm!!! Gott !
Lukas har fått en ”beggad” mobil i ”förskotts-klapp”.
Jag har köpt två klappar till det ”julklapps-spel” vi vuxna ska ha.