Har inte lagt märke till vilket väder vi haft idag……. =(
Har haft min första Psykologi-lektion idag. ”Elementärt”……
Har blivit ”bundis” med rektorn på komvux…=)
Har skrivit på papper som binder mig till kommunfullmäktige…..om jag blir invald.
Har inte lagt märke till vilket väder vi haft idag……. =(
Har haft min första Psykologi-lektion idag. ”Elementärt”……
Har blivit ”bundis” med rektorn på komvux…=)
Har skrivit på papper som binder mig till kommunfullmäktige…..om jag blir invald.