Gissa??? =P
Har idag pratat med rektor och lärare om att få vara ledig vecka 9 – sportlovet. Detta för att kunna besöka mina barn !! =)
Ska träna armar idag….
Gissa??? =P
Har idag pratat med rektor och lärare om att få vara ledig vecka 9 – sportlovet. Detta för att kunna besöka mina barn !! =)
Ska träna armar idag….