Måndag, 2010-01-18

Gissa??? =P

Har idag pratat med rektor och lärare om att få vara ledig vecka 9 – sportlovet. Detta för att kunna besöka mina barn !! =)

Ska träna armar idag….

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *