Mulet….nära noll…
Man har lovat mer snö….
Hittade detta på Aftonbladets hemsida.
UFO
Det blir nog så att jag flyger upp till norrland. Vädret verkar inte bli det bästa för att köra bil upp.
Mulet….nära noll…
Man har lovat mer snö….
Hittade detta på Aftonbladets hemsida.
UFO
Det blir nog så att jag flyger upp till norrland. Vädret verkar inte bli det bästa för att köra bil upp.