Söndag, 2010-02-21

Mulet….nära noll…
Man har lovat mer snö….

Hittade detta på Aftonbladets hemsida.
UFO

Det blir nog så att jag flyger upp till norrland. Vädret verkar inte bli det bästa för att köra bil upp.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *