Mulet…kring nollan….slaskigt !!!
Sportlov…från komvux….men inte universitetet.
Hälsade på ”Kylle o Ture” idag !! Kul !!! Fick två ”temlor” och kaffe….underbart !!
Våren skulle enligt statistiken vara här idag. Sedan 1961 fram till 1990 så har våren kommit hit den 22:a februari….enligt vad jag hörde på radion. Men,….nu är den inte här. =(
Med vår menas att dygns-medel-temperaturen skall vara över noll i sju dygn i sträck. (Också enl.radion).