SOL !!! och plusgrader. En riktig vårdag !! =)
Har idag tränat ben. Kändes lätt !! Jag tog 230kg i knäböj, 4×8, som ”inken-tinken” ! Måste bero på rätt hård träning före sportlovet…åsså vila under sportlovet. Vägde 89.1 kg på gymets våg idag !! =)
Jag vet inte hur gummans GI-kosthållning kommer att påverka mej och min strävan uppåt i vikt?? Men, det lär väl synas…