Halvmulet…och upp till +11 grader. HÄRLIGT !!!
Jag har sökt höstens utbildningar idag. Två stycken i Kristianstad och en i Växsjö. Det är lärarutbildningar hela bunten.
Blev förb_nnad idag ! Jag gillar inte att ha en hel vecka emellan varje lektion (komvux). Så, nu ska jag tenta av en del för att bli av med skiten.
SAKNAR MINA BARN !!!!! =´(
Har pratat med min äldre dotter. Hon (dom) vill komma några dagar i slutet på april istället för påsklovet. Några grymtningar och tårar senare….så jag kom fram till att det var nog rätt bra…egentligen. =)
Lite senare ringde min yngre dotter också !!! UNDERBART!!! Jag har fått prata med båda mina döttrar !!