Söndag, 2009-11-01

Mulet…

Sitter med matematik…
Har precis fått kläm på vad en ”rekursionsformel” är. Men det satt långt inne innan ”poletten föll ned”.

Vi har ätit gummans goda kolpudding…. MMmmmm!!! =)

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *