Lördag, 2010-04-24

Sol…ca 10 grader…

Sett på en fotbollsmatch, div 6, i Ljungbyhed. Min frus äldsta son spelar med i Ljungbyhedslaget. Förlust med 3 – 5.

Sedan hälsade vi på AM och Ture…. Var dom hemma??? Nääää.

Tränat axlar idag. Aj-aj-aj….dom värker !!! Men det är skönt också på nåt konstigt vis…

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *