Mulet…men uppehåll än så länge…
Har gjort min första VFU-dag idag. Kändes lite slött för min del. Jag vill ju engagera mej…. Så, jag gick runt och hjälpte elever som kört fast. Min klasskompis vågade inte…och satt bara och iaktog… Jag vill ju vara delaktig i processen…i det som troligen ska bli mitt ”arbetsliv” senare.
Min fru har fått förfrågan om hon vill ha en styrelsepost i någon ”politisk nämd”…!!! Inte illa !!! =) Och hon vill…!!!! 😉