Regn på morgonen…och kring 16.00-tiden.
Har idag planerat två matematiklektioner. En på torsdag och en på fredag. Samt möjligen en på måndag nästa vecka.
Kidd och Åse på besök….
Pratat med Emmy i telefon !! =D
Regn på morgonen…och kring 16.00-tiden.
Har idag planerat två matematiklektioner. En på torsdag och en på fredag. Samt möjligen en på måndag nästa vecka.
Kidd och Åse på besök….
Pratat med Emmy i telefon !! =D