Tisdag, 2010-10-19

Regn på morgonen…och kring 16.00-tiden.

Har idag planerat två matematiklektioner. En på torsdag och en på fredag. Samt möjligen en på måndag nästa vecka.

Kidd och Åse på besök….

Pratat med Emmy i telefon !! =D

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *