Fredag, 2011-07-22,

Mulet och ”fukt-varmt”.

Jag tömde mitt extra-förråd igår och körde upp några lådor till huset.
Idag ska jag köra några säckar med skräp på soptippen.

Släktforskningen går toppen ! Har kommit till 1400-talets mitt på min farmors sida, och till början av 1600-talet på min morfars sida.
Sämst går det med min mormors sida…och med min frus släkt.

Ska gå igenom mina kläder och se vad som ska med när vi åker upp till norrland.

 

Sammanfattning 2011-06-27 till 2011-07-18

27/6 kom Emmy ned för att vara hos mej i tre veckor.

28/6 Sophia åkte på läger i tre dagar.

29/6 Sommarens enda bad-dag…hittills.

30/6 Bjudna på ”grillat” hos Rune och Ewy.

1/7 Lucas åker till pappa.

2/7 Bjudna på mat hos Å&K.

3/7 Lena jobbar 13 – 10. Emmy sover hos Kajsa.

4/7 Jag köper ett par nya jeans på väla. Började om med min träning.

5/7 Hälsat på hos AM&T. Emmy och Kajsa badar i My:s pool.

6/7 Jag cyklade t.o.r. Ljungbyhed och hjälpte AM&T med lite trägårdsjobb.

7/7 Jag och gumman städar i vårt förråd. Jag gick med i Myheritage.com.

8/7 Lena jobbar 15 – 22. Sara har ställt sig i lägenhetskö.

9/7 Lena jobbar 1730 – 2200. Jag hjälper Rolle med flytten till huset.

10/7 Lena jobbar 0930-2130.

13/7 Kajsa flyttar till sitt nya hus.

14/7 Emmy hos Kajsa. Lucas har likmask på sitt rum….!!!!!

15/7 Emmy åker hem klockan 1300 med flyg från Ängelholm.