Söndag, 2012-04-22

Sol och varmt…och årets första åska hörd.

Emmy var här under påsklovet, men tyvärr var det bara skit-väder hela tiden.

Jag har tagit kontakt med en shaman i skåne för att diskutera det jag upplever.

Varit på Demokratidagen i stockholm. Ett utmärkt tillfälle att skapa nya kontaktytor.

Känner att jag är påväg mot ”mitt gamla jag”, men i en ny tappning….på gott och ont.