Mestadels mulet…och kvavt.
Lena jobbar 09 – 16.
Vi åkte och tittade på Wilma igårkväll.

Hon är 4 veckor och får hämtas tidigast när hon är 8 veckor. Men vi har idag lagt en handpeng…så nu är hon en av oss ! =) Det är tänkt att Lena ska sköta henne på dagarna enär hon är hemma och studerar på distans. Jag kommer ju, förmodligen, att vara rätt ofta och mycket i kristianstad.
Korv och mos…
Klockan är strax 21.00…och det är fortfarande varmt och kvavt ute….trots att det är nästan mulet.
Jag är så lycklig nu…mår så bra….men är så rädd för att bli besviken. Så, egentligen mår jag kanske bättre om jag är lite ”vankelmodig”…???!!! HMMM?
Det är nog så…. Jag har inte ännu riktigt fattat att jag ska plugga i kristianstad till hösten. Normal läget är ju att det ska ”små-djävlas” för mej hela tiden…åsså hips-vips faller allt på plats. Och då kan jag inte riktigt hantera det…..
Mitt liv har varit, och är, en enda lång ”motgång”. Och det klarar jag LÄTT ! Men si, börjar det gå bra…då vetti f_n !