Fredag, 2012-03-23

GRATTIS MAMMA på 80-års dagen !!!

Dimma…dimma…dimma. Men värmen är visst på väg …säger dom…

Jag har fått fler ”Hej-sägare” på byn efter….
https://hd.se/klippan/2012/03/15/han-vill-oka-dialogen-med-valjarna/
….av någon anledning…?

Är…så gott som…barnfria i helgen. Bara Sebbe hemma….

Igår hämtade vi mer hundfoder på kenneln…och fick Madde med oss…som ”bonus”…. Hmmm?

Har påbörjat min nya linje inom politiken….att integrera och engagera fler invandrare i kommunpolitiken.

Lördag, 2012-03-10

Halvmulet, lite blåsigt….men nu ska visst värme vara på ingående…

Stackars de som bor i norrland nu, om bensinpriset blir 20 kr per liter! Många…många…har 6 – 10 mil ENKEL VÄG till sina jobb. En stor del av deras löner kommer att ätas upp av BARA bensinkostnader.