Mulet och kring noll.
Dagen föregicks av en händelserik natt. Hos bekanta slogs en ytterdörr sönder, polis…och elände. Vi lade oss vid 02.00-tiden. Trötta idag.
Rune har varit och tagit en kaffe-tår ! =)
Mulet och kring noll.
Dagen föregicks av en händelserik natt. Hos bekanta slogs en ytterdörr sönder, polis…och elände. Vi lade oss vid 02.00-tiden. Trötta idag.
Rune har varit och tagit en kaffe-tår ! =)
Uppehåll.
Har besiktat min bil idag. En spindelled måste åtgärdas.
Sol och förhållandevis milt.
Har beställt en bilförsäkring till min bil idag.
Har betalat kåravgiften för vt2012.
Undrar hur det går för ”stackaren” som tagit över mitt vik som lärare på skolan??? Tufft !!!….antagligen.
Blåsigt….nästan storm…och regn. Och solen lyser inte här i alla fall…
Året började med ”mental avslppningsövning” för min del. Försöker hitta motivation och energi för kommande termin.
Vi har idag varit på kaffe och semlor hos Rune m. fam.
Gjort en ”omstart” på gymet.
Skaffat mohikan-frilla…och plopp i örat igen. ”Utseende-uppdatering 2.0.” =)