Sol och förhållandevis varmt för årstiden.
Förra veckan var Lena borta, så jag hade fullt upp med skola och att sköta hemmet. Därför blev det inget skrivet i min dagbok.
Idag, måndag, kom Sara ned…skit-kul !!
Idag, måndag, gjorde Lena om vår lägenhet. Flyttade sovrum och gjorde kontor av sovrummet. Det blev jätte-bra !