Sol och hyfsat varmt.
Klippt gräset åt A-M och Ture.
Sol och hyfsat varmt.
Klippt gräset åt A-M och Ture.
Sol, lite blåsigt….men tidvis varmt.
Ska på fullmäktige-gruppmöte ikväll. Slopade ben-träningen idag.
Lena har varit på datakurs för sitt kommande jobb.
Gjort lite säkerhetskopior på foton, bilder och andra dokument i datorn.
Sol och varmt !!!
Varit och installerat ett nytt modem och nytt nätverkskort hos A-M och Ture. Har även hjälpt Nordh att installera MAC-filter på sitt nätverk.
Installerar-om XP på Lucas dator….igen ! =/