Söndag, 2010-11-07

Växlande molnighet. Frost på morgonen…

Sitter med VFU-rapporten. Vrider och vänder på alla tankar.

Lucas LANar hos en kompis.

Ja, hur är det nu med den svenska neutraliteten och alliansfriheten ?? ”Leker vi med storebror” eller är vi självständiga ? Eller är det ”storebror” som är ute på djupt vatten….helt olagligt ?
Klart ”som f_n” att någon ljuger om detta ! Det är ju på gränsen till vad som är lagligt…och på gränsen till att bli ”nåt verkligen stort”…med omfattande konsekvenser.

Om nu Kungen har varit ute och ”busat med snorren” när han var ung……So what??? Det har väl dom flesta karlar gjort någon gång i sitt liv.

Lördag, 2010-11-06, Alla Helgons….

Regn i morse…nu uppehåll och solglimtar.

Skjutade Emmy till Ängelholms flygplats nu på morgonen. Planet gick 0825. =(

Försöker hitta på nåt till min rapport…..men det är otroligt stiltje !

Vi har varit på en längre promenad med hundarna i solskenet. Det känns som en vår-dag….om bara fåglarna…som flyttat…hade sjungit lite.

Varför….
…spelar dom ”pappas sång” (…en stad ovan molnen…) på tv när det är reklam ? Varför är det så ”stökigt” här nu? Samband ?

Tisdag, 2010-11-02

Mulet…

Emmy kom igår !!! Skit-kul !!! Ååååå vad jag längtat !!!

Idag är en dag av ”baksmälla”…..känns det som i alla fall. Känner mig energi-lös !!!

Vilket skit-höst-rusk-väder det blev. Regn – blåst – kallt ! =(

Har ringt min son…idag också !!! =D