Disigt och kring 10-graders strecket…som mest…
Har bergärt uppskov på deklarationen….som vanligt.
Sebbe far omkring med en massa lögner på facebook. Jag blev bara förbannad…och blockade honom. Orkar inte läsa allt ”drawel”, påhitt, lögner….
Har kört rygg idag…

(Ovan) Ett foto från igår…. Våren verkar…trots allt….var på väg. =)