Dis-mulet…
Den trådlösa routern ”kejkade-ur” igår kväll. Så, jag har nu på morgonen ”programmerat om” den. Nu verkar allt vara som det ska igen.
Engelska….
Satt en stund, mellan 14 – 16, och höll öppet på sossestugan igår…i Runes frånvaro.
Jag vägde 91kg igår !!! =) På väg upp…. !!
Nu när jag kom hem ifrån engelskan så föll det snöflingor från ovan….. =(
Gillat…??….eller ogillat….??
Har hur som helst listat besökare (IP-nummer) av bloggen t.o.m. dagens datum.
Finns DU med ??? 😉

