Mulet ! Och vart tog värmen som skulle komma vägen ??
Jag blir mindre och mindre ”imponerad” av facebook ! Det är inte mycket vettigt som sägs där….åtminstone bland de som är på min vän-lista.
Städar Lucas dator….mina ”städprogram” har jobbat i timmar nu…. Senast JAG städade hans dator bodde vi i Jävre… Ett tag sedan alltså !
Jag fortsätter att vara fascinerad över hur många flygplan som är i luften samtidigt över europa (mitt på dagen). Det ser formligen ut som en myrstack !! Att det inte sker fler incidenter är ju ett ”guds under”.
https://www.flightradar24.com/
Har resetat två av våra tv-dosor också idag. Jag och min finurliga fru hade lagt in samma koder på två dosor, vilket fick till följd att när en dosa var i drift, så gick det inte att se på den andra. Men, nu har dosorna var sin kod. Och alla kan se tv över allt, närsomhelst, på vad som helst… ….”åsså levde vi lyckliga i alla våra dar.”
Har pratat med ”lill-dooootra” ikväll i telefon… =) KRAM!!!…på dej !!
Sverige vann över Kanada med 3 – 1 i ishockey…. =)