Blåsigt…men sol..
Varit från 0830 på budgetberedning…..till 1530 ungefär.
Lena jobbar natt 1645 – 0900.
Lucas hemma från skolan (kompis) 22.20…..=P
https://www.dailygalaxy.com/my_weblog/2011/04/from-the-x-files-dept-huge-object-stalks-soyuz-spacecraft-april-5-2011.html
När ska vi lyckas fånga dom (länk ovan) ? Vi har ju hur många filmsnuttar som helst snart som bevis på deras existens.
Vänta nu…..
USAs F-22 stridsflygplan….. ”Dom har inte behövts än….” Dom är m.a.o. ”för bra” för att användas i ”dagens krig”. Vad är dom då gjorda för ??? Något sorts ”rymdkrig” ?? Har planen ”UFO-egenskaper” som är ”för hemliga” ännu för vanligt folk ?? Är planen framtagna på Area-51 ?? Jobbar det utomjordingar där ??? ….ja, ni ser ju vart jag är på väg i mitt resonemang.